Cicekdeniz Sağlık ocağında şeker yükleme testi yapıldı şurup içmeden verdiğim kan sonucum https://resimyukle.io/r/fUYLRYRWbw Buna açlık şekeri mi deniliyor bu arada? 🤔 Sonra 50ml glukoz şurubundan içtim 1 saat bekledim parmaktan alınan ölçümle 146 çıktı değerim, ebe sınır 140 dedi senin biraz yüksek diyip sevk kağıdı verdi. Yarın kan sonucunda çıkar onla birlikte doktora gösterirsin dedi? Kan sonucum üsteki görselde ikisi nasıl değerlendiriliyor? Gebelik şekerim yüksek mi? Birde 100 ml şurup ilede yapılan 2. testti okudum onuda sağlık ocağında mı yapıyorlar yoksa hastaneye mi gitmem gerek?
lentil Cicekdeniz keşke parmaktan değil normal kan aldırma şeklinde verseydin tokluk şekerini de. Bende çıktı şeker ama tokluk 169 flndı sennki sınırda çıkmş. Çok yüksek değil zaten inşallah çıkmaz şeker zor oluyor diyet fln
Cicekdeniz lentil benimde ilk gebeliğim şeker yükleme tam nasıl olur bilmiyordum,😕 şimdi sınırda değer çıkınca öğrenmeye çalışıyorum, peki açlık şekerim 67 çıkmış o nasıl sizce açlığın kaç çıkması ideal bilgilendirebilirseniz çok mutlu olurum
Beste0636 lentil parmaktan ve kanla farklı çıkıyor bende 75 lik ictim açlığım 86 çıktı 1 saat sonra parmaktan 139, kandan 94 çıktı 2 saat sonra kanda 71 çıktı hangisi doğru bilemedim 🤷🏻♀️
lentil Cicekdeniz açlık 95 altı tokluk 140 altı çıkmalı. Bidahaki ölçüme kadar yediklerine bi dikkat et bence parmaktan ölçmekten kaynaklı da olabilir. Ben şeker çıktığı için her hafta evde parmaktan ölçüm yapıyorm. Geçenlerde üst üste ölçeyim dedim nasıl çıkacak sonuç arada çok fark vardı. Ondan dolayı geçen ay içimi rahatlatmak için hastanede açlık tokluk tekrar baktrdım.
Bediis lentil ben 2 haftadır normal sınırlarda tutuyordum da ki bu aksama kadar çok canik.cekti makarna yedim.bir tabak dolusu salçalı bir ölçtüm 160 cıktı acaba sürekli değilde arada böyle.olmasi çok sorun teşkil.eder mi sizce
lentil Cicekdeniz evet evet tabiki fayda var en azndan yediklerine biraz dikkat etsen düşer umarım sıkı bir diyet yapmak zornda kalmazsn
lentil Bediis ben diyetisyenime sordum arada bir yapabilirsin demişti. Bende aynen senn gbi yapıyorm arada yani sonuçta bizimki de can. Ama şöyle söyleyeyim benm şekerim yüksekken suyumda fazlaydı o süreçte asla bozmadım diyetimi. Suyum normal seviyeye gelipte şekerimde normal seviyede seyredince haftada bir ödül günü yaptm kendime. Sizin su seviyeniz nasıl pekş
Bediis lentil suyun normal dedi doktor diyeti tam ayarlayamadigim.zaman bebek haftasına göre biraz kiloluydu 3 haftadır diyetle normal sınırlarda bende kilo verdik.bebekte az almış kilo suyunda normal ama bende iyi diye dün biraz fazla kaçırdım bir baktım 160 cıkmış okadar üzüldüm ki bir anlık boşlamaya gelmiyor ama diyorum bişey olması için süreklilik önemlidir heralde bikere yükselmesi çok etkilemez insallh
Tugba1453_ Bendede var seker hemde 2 hafta önce açlık şekerim 155 di diyetle birlikte 106 ya dusurdum ve diyete devam
aslann_annesi Hanımlar ben de dün şeker yüklemesi yaptırdım 75 ml solüsyonla 93- 123-94 çıktı şekerim doktorum diyetisyene yönlendirdi suyumun fazla olduğunu söyledi pazartesi diyetisyene gidicem bugün canlı yayınına katıldığım bi doktora değerlerimi anlatınca neden diyetisyene yönlendirdi anlayamadım normal değerlerin dedi bilgi sahibi olan var mı🤔
lentil Bediis aynen bence de senn dediğin gibi anlık bir kerelik yükselme çok sıkıntı değildir. Mesela benm diyetisyen haftada 1 2 kere sütlü tatlı hakkı bile verdi bana. Ayrıca çok abartmana rağmen 160 çıktıysa çok iyi biliyor msn. Ben geçenlerde unuttm şekerimi ölçeceğimi 1 kaşık reçel yedim bir baktm 143 çıktı 1 kaşık reçel nedir ki 😂😂
Bediis lentil bacim Allah bize kolaylık bebeklerimize sağlık versin ama zor gerçekten nefsini tutmak ben bile zorlaniyorsam gerçekten zor ben tatlı krizimi bitter çikolata ile yeniyorum hiç yükseltmiyor ama geçen vok canim.cekti magnolia yedim 140 çıkmıştı ama okadar güzel geldi ki kaseyi yalicaktim😁😁😁
lentil Bediis hahaha yalasaydn kız😂😂 magnolia yemene rağmn 140 çıktysa çok iyi. Ben tatlı yiyince yada yemeği abartnca asla ölçmüyorum keyfim kaçmasın diye 🤣🤣🤣
Bediis lentil evet ya aslında ölcmemk en iyisi sonuçta yüksek çıkacağını bile bile yiyoruz ölçüp moral bozmayalım bari 😁😁
lentil Beste0636 bence kanla alınan daha doğru. Evde bi kaç defa saniyelik farkla ölçüyorm bi bakıyorm arada uçurumlar var. Zaten evdekinin doğruluğunu test etmek için bi kaç defa hastanede yaptı dahiliye doktorum. Ki senn kan testine bakılırsa baya düşük hatta çok düşük oluyor