Sehererol Kızlar benim sol göğsümün altı acayip ağırıyo internetten baktım dalak büyümesi diyolar iki gündür desen içerde bir yara var gibi acile gitsem bakmazlar kesin bilgisi olan var mı acaba 32+6 haftalık gebeyim bu arada
muallimehanimmom5 Sehererol benimde sağ göğsümün altında kaburga kemiğim etime batıyor öyle agrı oluyor ki … doktoruma sordum bebeğin baskısından olduğunu söyledi bebek yukarda hareket ettikçe aşırı agrı yapıyor sizde doktorunuza mutlaka sorun 33. Haftamdayım
Busrasar Sehererol doktota gitmeni öneririm benimde dalağım büyümüş biraz ağrı yapıyordu enfeksiyondan dedi doktor ve enfeksiyon ilacı verdi bence bi görün doktoruna
sivlimglsh Sehererol benimde ağrıyor ama genelde yürüyüşte veya sol tarafıma sürekli yattığımda batma hissi gibi bir his oluyor 30 haftalığım
mutlugebeee Sehererol bende 33+5im iki haftadır falan bu göğüs altında ki ağrı beni de mahvetti. Doktoruma sordum maalesef bunun için ilaç veremem sana şu an normal bu ağrılar baskıdan dolayı dedi😔
Zeyfey20 muallimehanimmom5 benimde ağrıyor ya ne uzanan biliyorum ne otura biliyorum hareket ettikçe acıyor
muallimehanimmom5 Zeyfey20 ben sırt üstü yatınca rahatlıyorum diğer türlü nasıl ağrıyor ama sırt üstü de doktorlar yatışı önermiyor çok duramıyorum valla ne olacak bilmiyorum 🤨 doğuma kadar bu ağrılar olacak sanırım 🤨
Busrasar Sehererol öksürünce nefesi derin alınca oluyordu batma ve daraltma gibi hanilelerde normal dalak şişmesi dedi doktorum her kontrole gittiğimde benimde organlarıma bakar kalbimi dinler demişti zaten sağ gögüs altı yada sağ gögüs altında ağrı olursa haber ver diye ağrımın olduğunu fark ettim ultrasonda baktı dalağınız şişmiş oda enfeksiyondan olur dedi
Sehererol mutlugebeee Gittim bugün baktı herhangi bişey yok dedi aksine sağ böbrekte büyüme var dedi o da bebek baskı yaptığı için sol tarafta bişey çıkmadı amaa ağrısı halen daha devam ediyo hapşuramıyorim bile doktorum bir tane parol iç rahatlarsın dedi onun haricinde bişey yapamazmış
mutlugebeee Sehererol aynen bana da öyle dedi işte parol dışında hiçbir şey yapamam dedi ama parol içiceğime oturayım Allah’a dua edeyim daha çok işe yarar😂😂😂