ben 8 haftalığım daha önce iki düşüğüm olduğu için doktor tedbir amaçlı progestan ve corasprin verdi gebeliğimi öğrendiğim ilk günden beri kahverengi lekem var doktoruma söylediğimde ilaçlarını kullan geçer diye düşünüyorum kesende veya bebekte sorun yok dedi kalp atışını bile dinledik 2 hafta önce :) yalnız şunu söylemek istiyorum günlük ped kullanıyordum sonra annem takmasana belki o yapıyordur deyince ne alaka falan dedim ama takmadım 2 gündür de gelmiyo çok şükür. sizde kullanıyorsanız takmayın bence bide uzanırken ayaklarınızın altına yastık koyun diyorlar 🌸🙏🏻🙏🏻