bebegimibeklerken Arkadaslar 22 haftalik hamileyim 3 gundr ishalim gecmiyorr serum taktirdim yine gcmedi muz leblebi patates limonlu kahve ictiim yine gcmiuor anlayamadim kan hapi iciuorum yan etksnde ishal yaziyo ondan olabilir miii ???
Demetyvss bebegimibeklerken kan hapı yapıyor canım bendede yaptı kan hapı yerine şurubun u kullanabilirsin doktor bana surup verdi rahat ettim.
Aygulyukselaydemir bebegimibeklerken bence kadın Doğum doktoru ile görüşmelisin benimde böyle birşey başıma geldi acilde serum takmak istediler taktırmadım antibiyotik verdiler almadım onun yerine bol bol su içip yoğurt yedim geçti...geçmiş olsun
gonulcelen iremby ihtiyacın olmadıgı için vermemiştir kan değerlene bakıyorsa ya da beslenmen iyiyse.
Glstn iremby kan hapını benim doktorum 13+3 te gitmiştim o zmaan yazdı.Ben doktora sordum kansızlık olmasa bile kullanmalı mıyız?Doktor :Bu dönemden sonra çocuk senden çekmeye başlıyor o yüzden kullanmak zorundasın dedi.Yoksa bende kansızlık yoktu😊
Demetyvss iremby bana 8 haftalıkken falan kan testi yaptı kanım düşük olduğu için verdi. Bir süre kullandım midemi çok kötü yaptı sonra kan surubuna geçtik.
Bahar54 bebegimibeklerken buyuk tuvaletinizden kultur ornegi vermelisiniz belki bi bakteri sebep oluyordur antibiyotik gerekebilir. Gecmis olsun..
gonulcelen bebegimibeklerken magnezyumu aç kanına içince ishalyapıyor. Demir hapı da tok içince ishal yapar. Sebep bunlar değilse 2 günden fazla süren ishal doktora bildirilmeli
iremby gonulcelen kan tahlilim 7 haftalikken miydi neydi o zaman bakilmisti. Tekrar bakmadi. Multivitamine basla 2 hafta sonra progestani birakip dedi o kadar.
Glstn gonulcelen Benim bebeğim gayet sağlıklıydı.Hatta haftasından önde gidiyor maaşallah dedi.Bende de kansızlık yoktu.Ama 13. Haftadan sonra kullanmam gerektiğini söyledi 😊Folikasiti bırakıp ona başladım
gonulcelen bebegimibeklerken Demir hapını Bn aç içiyorum sabahları kusmuyorum ama bazı ilaçlar kişiden kişiye değişir kusturuyormus doktoruna sor değiştirir belki sana ağır geldi
iremby Glstn bende de kansizlik yok ama vermedi doktor anlamadim bir dahakine de 16 haftada gitcem o zaman mi verir acaba