Ben 34. haftamda hastaneye yattım 3 gün kaldım. Nst de sancım çıktı doktor enfeksiyona bağlı da olabilir dedi hastanede serumla antibiyotik tedavisi gördüm daha sonra hastaneden çıkınca da 3-4 gün agumentin antibiyotik kullandım. Merak etme hamilelik döneminde antibiyotik kullanılıyor.