Kızlar 28. Haftadan beri sürekli başım dönüyor ama öyle böyle değil yer dönüyor bayılmaktan korkuyorum. Kan değerim normaldi ama ferittin değerim 4 tü kan ilacımı günde 2 ye çıkardım. Şu an yazdığım yerde bile ayağımın altı kayıyor bu durum rutine bindi doktoruma şimdi yazdım da cevap vermedi önemli bi durum mu normal mi acaba