Üç ay oldu sezeryan olalı. Kırkımdan sonra yanı 42. Gün adet oldum 5 gün sürdü sonra bi daha olmadım böyle şeyler oluyor mu yoksa hamile miyim ?
Geçen hafta peçeteye lekelenme şeklinde kan geldi devamı yok bugünde kasıklarım ve belim ağrıyor. böyle yaşayan oldu mu ?