Prensm Doktora gidiyorum ayrıntılı ultrasona randevum var 29 haftalığım doktor istedi diye gidicem normalde 20nci haftalarda ayrıntılıda bakılıyormuş 🤔 Ben gibi geç ayrıntılıya giren yada girecek varmı? Dua edin kızlar😌🙏🏻
Sydgrdl Prensm ayrıntılı ultrason çok iyi bisey canım ya ben geç girmedim normal zamanlarda girdim ama sende inşallah iyi haberlerle çıkarsın
KbraBykacar Prensm bende aksam gidicem 22 haftalıgım sonuçları bizle paylaşırsın sevirim hayırlı haberler insallah😊🙏
Prensm Sydgrdl Teşekkür ederim☺ KbraBykacar Herşey normal dedi canım çok şükür🙏🏻🙏🏻 15 dakka falan sürdü devlette yaptırdım ama yinede sonuçları kendi özeldeki doktoruma göstericem☺