Babydream İlk gebeligim sağlıklı bir şekilde geçti ve bir kızım var. 6 sene geçti üstünden gebe kaldım 8. haftada kalbi durdu kürtaj oldum. Kızımda gittigim doktora gittim oda bana korunmayı bıraktıktan sonra coraspirin kullanmaya başla dedi kan pıhtılaşma sorunu olabilir diye. Kullanmaya başladım, tekrar hamileligimi öğrendim. Genetik test istedi o sırada ve kan pıhtılaşma sorunu çıktı önceki gebelikte bundan ötürü sonlanmış. 10. haftadan beri Oksopar iğne yapıyorum 35+1 deyiz. 38de doğum olacak Allah’in izniyle 🤲 inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız