Gozde08 Bebeğim rahim kanalına girmişş düşük tehlikesi varmışş iğne verdi. İlaç kullanıp bebeği sağlıklı olan varmıı nasıl gelişti olaylar sizde 16. Haftadayımm
evlatkokusu0806 Gozde08 ilacı kullanıp istirahat edeceksin canım yemek yapmak zorundaysan sadece onu yap başka yapma bişey olmaz Allahın izniyle o ilaç iyii
evlatkokusu0806 Gozde08 ilacı kullanıp istirahat edeceksin canım yemek yapmak zorundaysan sadece onu yap başka yapma bişey olmaz Allahın izniyle o ilaç iyii
Bebekbekliyorum Gozde08 bende kullandim. Daha yeni biraktim hemde cok sukur. 19. Haftamdayim suan. Bebegim gayet saglikliymis. Ama cok sikintili bi surec gecirdim. Onemli olan bol bol dinlenmek hatta ayaga kalkmamak. Once ignesini kullandim. Suzgec gibi olmustum. Sabah aksam 2 ay kadar kullandim.Sonra hapini kullandim. Vajinadan aldim. Bu arada proluton diye bi igne de vermisti haftada 1 kere de onu kullaniyorum Allah dilerse her sey olur. Yiyecek ekmegi varsa yer dediler. Aglamadan edemedim tabiki Sizede ayni seyi soylemek zorundayim Bol bol dinlenin ve rabbimize teslim olun. Saglikla kucaginiza alirsiniz insallah
gizem-ipek Gozde08 Ben ikiz oldukları için ilk 3 ay 2 farklı iğne kullandım. 3.ayımda onları bıraktıktan sonra da sabah akşam progestan fitil olarak kullanıyorum. Çok şükür bir sıkıntım yok ama önlem amaçlı tamamen şuanda 7.ayımdayım. Bir zararı yok onların bebeğinize içiniz rahat olsun 🙏🏻
Flzflzbade Bu ilaçtan korkmayın çoğu anneye veriliyor benimde doktorum kullanmamı istedi tedbir amaçlı araştırdığımda korkulacak bir ilaç olmadığını gördüm. Hamilelerde en çok kullanılan ilaçların içerisinde yer alıyormuş.
Gozde08 evlatkokusu0806 yemekte yapmıyorum annem geldii sadece tuvalete kalkıyorum. Bebek çok sağlıklk ama kanala girdiği için riskli korkuyorum 🥺
Yabanmersini24 Bende 6 haftalık hamileyim bana da verdi ilk 3 ay düşük tehlikesi olduğu için. Bi sıkıntı olmadan direk verdi için rahat olsun bence 🤲
narlinco Merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun. İçinizi ferah tutun hayırlısıyla atlatacaksınız🎈 ilaçtan yana korkmayın, düşük engeleme olarak kullanılıyor. Ben vajinadan kullanmıştım lekelenmem olduğu için. Sizde problem neydi?
Gozde08 narlinco benim bugün sabah kanama oldu azıcıkk. Bu haftalarda lekelenmelerim durduğu için doktora gittimm. Çocuk rahim kanalına yerleşmiş dedi doktor. Düşebilir dedi önümüzdeki 48 saat çok önemli dedi ve iğne yaptı hemen fitil verdi🥺 yatıyotum işte eve geldiğimden beri 😔
evlatkokusu0806 Gozde08 klozete git canım birde açık olcak ama büyük tuvaletin gelince ıkınma. Tam gelince git emi. Biraz dikkat edersen düzelir inşallah tamam stres te yapma hiç en önemlisi
Gozde08 Bebekbekliyorum banada haftada 1 iğne verdi 3 adet. Bide geceden fitil alıcam vajinadan. Orası öyle canım Allahın taktiriii ne yaparsam yapayım onun dediği olucak. Hayırlısı inşallahh. Ben sadece böyle kanala düşen çocuğu kurtulan oldumu merak ettim
Bebekbekliyorum Bebekbekliyorum bu arada asiri kanamam olmustu. Afedersiniz bacaklarimdan asagi akti hastaye gidene kadar. Ve evden cikarken ped koymustum. Hemen yatisim yapildi. Serum ve igneler ve fitil yapildi. 1 gun kaldim. Sonradan dedigim gibi evde tedavi oldum. 3 aya yaklasik yataktan cikmadim. Sadece wc ye kalktim. Suan 5 aylik oldum Gayet iyiyiz insallah boyle devam eder. Yinede dikkat ediyorum. Bi yere gitsem bile yurumuyorum. Is yapmiyorum. Harektlerim hala kisitli.
Nazlii__ Kese dışı kanamam vardı Progestan fitil kullandım 3 hafta falan sonrasında herşey normaldi doktorda bıraktırdı bu süreçte dinlendim neredeyse birşey yapmadım
Bebekbekliyorum Gozde08 hic korkma canim. Insallah iyi olacak bebeklerimiz. Hepimiz ayni olacak diye demiyorum .. bana bi tane daha yaparsin uzulme hersey allahtan diye konusmaya baslamisti artik doktor. Ama iyilesti. Birakmadi beni. Insallah seni de birakmayacak bebegin olumlu dusun o seni hissediyor😊
Gozde08 Bebekbekliyorum ayy çok zor. Benim senin gibi kanamam olmadı peçeteye geldi sadece ultrasondada rahim kanalına yerleştiğini gördük
Trkmncnnt Gozde08 canım Benim rahmine bebek düştü düşeli düşük tehlikem vardı 6. Ayına yeni hirdim hala var bebek erken gelir diye korkuyor doktor bobregimde stent var büyümeye bağlı miyomum var patates kadar rahimde perde var yani var da var anlayacagin. Düşmemesi için herşeyi yapıyoruz bir gerçek varki alacak soluğu varsa dünya mutlaka doğar herşey Allah’ın taktiri. Stres yapma inan çok etken dusuklerde tedbirini al taktiri Allah’a bırak 🤗 çok çok geçmiş olsun
minik4550 Gozde08 bende kullandım 8 ay düşük riskim vardi alttan fitil olarak kullandım bu arada daha 3tkili