ozgeecetiin 10 gün yattım hastanede 3 gün önce taburcu oldum çok şükür 32.haftafayim şuan.rutin yapılan idrar testinde protein pozitif çıkınca eğitim araştırmaya yolladı doktorum orada 24 saatlik idrar toplandı sonuç 950 çıktı baya yüksek.takip amaçlı yatırdılar ödem,şişlik,az idrara çıkma, idrarda köpük, bütün belirtiler vardi ama çok şükür tansiyonum 10 gün boyunca hiç yükselmeyince taburcu oldum.gozunde şimşek çakması yada gözünün önünde uçuşan sinek gibi şeyler olursa veya enseden giren bir ağrı ve mide ağrısi olursa hemen gel acile dedi.idrarda protein yüksek olunca tansiyon yükselmesi çok tehlikeli oluyor.ihmal etme sakın supheleniyorsan hemen doktora git hatta acile git.