Duyguh İyi akşamlar kızlar pazartesi doğumum var hipp emziren anneler için çay aldım kullanıp memnun kalan var mı acaba
Yamacin-Annesi Duyguh benim eltimde bimden böyle bi cay almış 3 çocuğu oldu hepsinde kullandığı söyledi sütü çoğalmış öyle dedi
zumteacher Benim de pazartesi doğumum var. 2 gündür humana emziren anne çayı ve bestlak damla kullanıyorum.