Bugün randevum vardı, sabah kalktıgımda biraz belimde karnımda agrı vardı nst ye girdiğim de sancı çıktı. Doktor yatış yapmak lazım ama pandemiden dolayı yapmayalım eğer cok dikkat edeceksen eve gönderiyim dedi. Eve geldim yalnız hiç bişey yapmamam gerekiyor en az 3 hafta kadar bebeğin gelmemesi lazım dedi. Progestan fitil kullanacağim. Stres yapmıyım dedim ama hormonlarımdan ister istemez üzüldüm:( bu durumu yaşayan illaki vardır. Sohbetleşelim mi..😔