SenaSf bazen hereket etmediği oluyor ama evham yapmıyorum 2 gebeliğim ilkinde hep bir teredüt içindeydim ama bunda öyle değilim içim rahat gerekli olan herşeyi yapıyorum her gün mutlaka hareketlerini hissediyorum çok afacan bir kız tatlı yiyemiyorum midemi halada bulandırıyor bir kip çikolata yesem çoşuyor sert tekmeler atıyor varlığını hissetmek çok güzel bir duygu.