Sudenaz146666 35+5 haftalik hamileyim 2 gundur karnimda batma var bicak batmasi gibi sizce neden oluyor
Elif7221 Sudenaz146666 Bende 36+1 haftadayim benim de arada oluyor ama bebek baskısından kaynaklandığını düşündüm
Smrzen Sudenaz146666 36+2 haftalığım aynı haftalarda benimde oluyordu ve halen devam ediyor normal bence canım
Hilal-95 Sudenaz146666 ntsye girdinmi kuzum hiç enfeksiyon felan vardır belki benmde aşa doğru oluyodu bıcak gibi fitil verdi iyi geldi gibi bakalım
Hilal-95 Sudenaz146666 ılık duş iyi geliyor kuzum ağrılar normaldir tabi fazlası ve devamı olmadığı sürece süresi önemli dedi doktorum bana