Kızlar bütün gerçekliğiyle anlatcam sezaryen doğumu benim böyle oldu yani ne eksik ne fazla öncelikle damar yolunuzu açıyolar sonra ameliyathaneye iniyorsunuz belden iğneniz yapılıyo böyle ilk girerken hiç acımıyo nerdeyse ama sonradan bi yanmamı diyim ay noluyo diyonuz sonra hemen geçiyo sizi hızlıca yatırıyolar bacaklarınız yavaş yavaş ısınmaya başlıyo böyle karıncalanıyo gibi sonra tansiyonunuza bakıyolar sürekli bacaklarınızı hissedememek evet biraz kötü hissettiriyo o yüzden ay hemen alsınlar bebişi kessinler moduna giriyosunuz ben şey diyodum o kesilme anını düşününce çok kötü olurum aksine hemen kessinler istedim sonra sondamı taktılar acımadı hiç o anda uyuştuğumu tamamen anladım rahatladım doktor keserken hissetmedim yatak hafif sallandı ordan anladım başladıklarını kusabilirsiniz başınız döne bilir ama anlık hemen müdahale ediliyo söyleyin öyle bi durum olduğunda bebeği çıkarırlarken bi anlık nefes alamıyosunuz bastırdıklarından dolayı ama dediğim gibi anlık yani bebeği size gösterip öptürüp götürüyolar sonra yarım saat en fazla sürüyo geri kalan işlem 45 dkmış tamamı öyle dediler sonra odaya çıkıyosunuz işte böyle hafif kendinizde olmuyosunuz yine huysuz oluyosunuz☺️ Boynunuz hafif ağrıyabilir ama hemen geçiyo ameliyat masasında durduğunuzdan yani yeni iğneler ne baş ağrısı nede bel boyun ağrısı yapmıyo uyuşukluk hissi kötü o da geçince karnınız yanmaya başlıyo ve o sürede yine başınız dönebilir kusabilirsiniz narkozu atıyosunuz benim sesim bile kısıldı anlık bi 10 dk falan o sürede hep ağrı kesici serum falan alıyosunuz şuan ikinci günüm ağrım öyle çok yok uzanınca hiç yok hatta sadece yürüyünce hafif oluyo o da olur normal benim böyle geçti🙇🏼♀️