Seymaben Kızlar bugün doktor kontrolum vardı 14 haftalığız tam doktorumuz cinsiyet hakkında birley demedi öyle bi cinsiyet tercihim yok ama sanki ben erkek olarak gördüm bi bakarmısınız 🙊 https://resimyukle.io/r/hXLhmGpu0U https://resimyukle.io/r/Xp9LEH4Cq7
Seymaben Esilapoyrazannesi ay adaşmışız😅🙊bende ordan yola çıkarak dedim ama pek anlamam fikir alayım dedim teşekkür ederim 🥰
seda0716 erkek bencede benim bebeğim kız daha farklıydı ulturason görüntüsü yukarı çıkıntılı duruyor senin bebegin
Seymaben seda0716 ikinci resimde bacak arasında bi çıkıntı olduğu için erkek diye düşünüyorum doktor kesin birşey demedi yanılma payı olur diye ama işte merak🙊🥰
Seymaben Smilend hayır yapmadı yanılma payı oluyor cinsiyet sonradan değişince kavga etmeye gelenler oluyor o yüzden 16 dan önce söylemem dedi🙊🥰
Seymaben Mrvehamzaoglu ay hadi inşallah sağlıkla gelsinde isterse çift cinsiyetli olsun hiç farketmezzz🙊🙊🙊