Herkese selam 36+2 yim 2 haftadır adalat kullanıyorum erken doğum riskim vardi. Bugün kontrolüm vardi sancim çıkıyor ritmik 80-90 ama ben öyle aman aman bir acı hissetmiyorum, çatı kontrolü yaptı doktor açılma 0 :/ yumuşama yok. Ayın 19 unda ilacı bırakıyorum. Var mıdır böyle bir süreç geçiren. Korkum sancıları hiç hissetmeden açılma olması ve benim farketmemem 😞