Kızlar merhabalar dün post açmıştım bu konuyla ilgili 16. Haftama giriyorum ve rahmi tamamen kapamış görünüyor özel takipliyim detaylı usg sonucu öğrenmiştim bugün doktoruma gittim durumu değerlendirdik ve bu doğumu yapabileceğini hatta böyle durumlarda hastanede benim doktoruma başvurduklarını söyledi böyle doğum yaptırdınız mı daha önce dedim evet dedi zaten kendi hem kadın doğum uzmanı hemde onkoloji okumuş (rahim kanseri vs gibi durumlarla alakalı olan bölüm sanırım cv sini gitmeden incelemiştim.) kendine güveniyor benide bu durumla ilgili korkutmadı dikkat etmem gerekenleri söyledi ve tabi riski var bu durumun ama doğumunu yaparız dedi özelde previa doğum yapan var mı yoksa araştırmada -şehir hastanesinde mı yaptınız doğumu tecrübelerinizi beklerim🌸