Canim banada o haftalarda demisti doktor acilen gitmistim hastaneye bilmedigim bir acil doktoru bu teşhisi koymuştu.ertesi gün kendi doktoruma gidince ne alaka daha çok erken ne yaşlanması deyip kızmıştı o doktorun teshisine.eger doktorundan eminsen bisey diyemem ama ben yaşadığım içi diyorum istersen başka bir doktora daha muayane ol oda teşhis koysun