Kızlar 37+3 haftalık gebeyim dün nstde de aralıklı sancılarım oldu çatı muayenesinde doktor açılma yok ama bebeğin başı çok aşağı da dedi böyle bir durum yaşayan var mı yaşayıp da kaç gün sonra hangi belirtilerle doğumunuz gerçekleşti kafası aşağıda olduğu için baskım ağrım çok vajinada yürürken dahi zorluyor artık bacaklarım katır katır ediyor yürürken ilk gebeliğim hiç bir fikrim yok merak ediyorum