Kızlar vallahi siz bıktınız ben bıkmadım sormaktan haklısınız 😂🙈 33 haftalık gebeyim riskli bi gebeyim gebelik şekeri pıhtılaşma ve serkajlıyım ilk doz aşımı oldum 1 ay önce 2. Doz hakkım çıktı ama çok korkuyorum olmaya şimdi diceksiniz ki bir doz olmuşsun zaten bak iyimiş neden korkuyorsun diye mantıklı ama ben daha önce 3 bebeğimi kaybettim ilk defa bu haftalar nasip oldu çok şükür bu Arada kan sulandırıcı kullanıyorum iğne , bi tarafım bebeğimi düşünüyo ya zarar gelirse Allah korusun diye “ aşının zararından değil kesinlikle pıhtılaşmadan kaynaklı zarardan bahsediyorum “ yanlış anlaşılmasın lütfen doktorum açıklama yapmadı o yüzden rahat değilim belki de bu arada ilk doz biontech benim kızlar benim gibi pıhtılaşması olan arkadaşlarım yardımcı olup fikir alışverişi yapabilir miyiz en azından içim ferahlar 🙏🏻