Merve235 Selam kızlar 14+3 günlük hamileyim 2 li tarama yaptırdım düşük risk cıktı şimdi dr um 3 hafta sonra gel dörtlü tarama yapalım dedi.yaptıran arkadaslardan yorum alabilir miyim ? Gerekli mi sizce ??
Asyaveannesi36 Merve235 ben ikili tarama yaptırdım birşey çıkmadı doktorum 3lüye ve 4lüye gerek görmedi sadece detaylı ultrason istedi belli zaman sonra
Zehraspl Merve235 ben ikiliyi yaptiramadim gunu gecmis 4 lu yaptirdim bence 4 lu daha iyi herseye bakiyo 4 lude
Janjangelecek Merve235 bende riskli dedidoktor sonra Ankara da bı merkezden bahsetti kanla daha detaylı bakiliyormus pahalı ama yaptırın dedi kafamız da soru işareti olmasın diye yaptırdık sonuç bekliyoruz yani riskli çıkmasın da yanılma yapı var dedi kafamız karisti sizinki nasıl
Merve235 Benim ikilide normal dedi doktor dörtlü de yapalım dedi herkese öneriyorum felan dedi de kafam karıştı yaptırıp yaptırmama konusunda kararsız kaldım