EdanurBa Kızlar el ayak yanması aniden sıcak basmaları cok oluyor sizde de oluyor mu neler yapıyorsunuz denemediği şey kalmadı en son buzda bekleticem heralde ayaklarımı 🤦🏻♀️
Zeynpaysimannesi EdanurBa ahh ahh geçen artık ağladım sıcaktan belki saçma gelebilir ama gerçekten sıcaklar çokkk bunaltıyor 😰😰
ZeykemKaya EdanurBa birden aniden yuzum kızarıyo beynımden asagı kan iniyo sanki oyle bınan gelıp gecıto normalde her zaman bunalıyorum zaten ayaklarımın altı yanıyo gece 35 olduk bu arafa
EdanurBa Zeynpaysimannesi bisey sanki bogazima yapışıyor ya bende ağladım artık ve ben uyuyamıyorken eşimin uyuması beni delirtiyor 🙈
Edddaaa Hangi hamilenin sıcakla arası iyili ,klima sürekli açık olarak karşısında oturuyorum ve gece olmadan dışarı çıkmıyorum , yatağımı terkettim artık klimanın karşısındaki koltukta uyuyorum gece de
Edddaaa Zeynpaysimannesi geçen eşim bağırarak uyandı uykusundan donduuummm diye oda salonda diğer koltukta uyuyor ama bana normal geliyor en düşük derecesi bile çarpmadı henüz umarım da çarpmaz 🤓
Edddaaa Tabi bazen çalışmak içim çıkıyorum neyseki çok şükür işim rahat ve istediğim gibi esnetme şansım var evden de halledebiliyorum
EdanurBa Edddaaa ay onlar anlamıyorlar ki benimkide kızıyor ama elimde değil ki ateş basıyor oflayıp pufluyorsun uykusuzluk kötü hele ateş inanılmaz kötü 😱
Edddaaa EdanurBa sen kendin al canım, yani imkansız bu hava da klima ya da vantilatör olmadan, klima tama ama vantilatör pahalı bişey değil ki🤷🏼♀️ Senin de yardımcın olsun millete 20 dereceyse bize 50 derece gibi hava