Seda88 canm ben 10 haftalıkken oldum grip olduğumu sandım 11. Haftamda baktım geçmedi test yaptırdım pozitif olduşumu öğrendim.doktorum bana parol dışında bir ilaç kullanmamam gerektiğini söyledi bol meyve ve sıvı tükettim.ben sigarada kullandığım için bide 4 yaşında oğlum olduğu için dinlenmeye forsatım olmuyor birAz zor geçiyor benm için.her insanda farklı oluyor tabi.inşallah sen negatifsindir git yaptır için rahat etsin