damlarici Merhaba kızlar doğum sonrası için korse veya toparlayıcı tayt tarzı ne aldınız tecrübeli anneler ne önerirsiniz ne kullanıp memnun kaldınız çok kararsız kaldım hangisini alacağıma ve güveneceğime
Sblatc damlarici aynen bende merak ediyorum geçen A101 e korse gelmişti baya uygundu aldım inşallah işe yarar
metehaninannesiii damlarici ben medicalden aldin sezeryan sonrası kullanılan korse diye geçiyor memnun kaldım
Chucky9 damlarici ben tayt aldım yorumları çok iyiydi isterseniz siz de bakın. Henüz kullanmadım ama trendyolda mistirik göbek inceltici gizlediği toparlayıcı Korse tayt yazın çıkar
damlarici Sblatc ben yetişemedim ona görmedimde bitmiş sanırım bakacaktım şimdide karar veremiyorum nasıl bişey alıp kaç beden alacağıma
damlarici Chucky9 link atabilme şansınız varmı bende çok baktım taytlara ama bedende karar veremiyorum ne alacağımı ve hangis iyidir
Sblatc damlarici trendyol da owlinin korsesi var. Orda sanırım 36 haftalıkken karnınızı ölçün ona göre alınması gerek diye biliyorum.
Chucky9 damlarici https://ty.gl/zpo2otj44j ben 3xl aldım çünkü yorumlarda dar olduğunu söylemişler göbekten dolayı deneyemedim de