Bircicekannesi
Bende orada yapmayı düşünüyorum çok beğeniyorlar genelde oranın kadın doğum doktorlarını burda da yazan kişileri gördüm memnun kalanlar
Arkadaşımın ablası 15 önce orda doğum yaptı çok çok memnun doktorlarından hemşirelerinden falan
Oğlumu 1 buçuk sene önce özelde yapmıştım ama şuan gerçekten çok pahalanmış özel hastaneler