busraaklnc 5 gündür adet sancılarım var resmen adet olacakmısım gibi sanki belimde cok ağrıyo bebek kasılıyo gidiyorm bebekte cıkıyor bende cıkmıyor böyle oluncada gitmedim ama bazende sankı gaz sancısı gibi sancı giriyo geçiyo bazende göbeğime iğne batması gibi oluyo anlamadım ki herkes şiddetli siyo ağrı şiddetli olmayınca bende gitmedim