Pskamile-20 Merhaba arkadaşlar, 33. Haftamdayım ve yaklaşık 4-5 kilo vermişim. Normal mı, bu durumu yaşayan var mı daha önce ?
Pskamile-20 Sizinkinin sebebi varmış neyseki, benimki ne sebeple biraz korktum açıkçası. 1 hafta sonra doktora gideceğim