Zeynepkesici Trabzonda yasıyorum detaylı usg için en erken 24 haftanın basına gün verdiler geç mi oluyo sizler kacıncı haftada yaptırdınız fikir verirmisiniz
Mayacm Zeynepkesici bugun 21+3 te yaptırdm doktorum onerdı 21 i gecırme dıye 23.haftaya kadar yapılması daha uygun dıye bılıyorum ama doktorunuZa sorun ıstersenız☺️