mercanmeb ben yakalandım ilk doğumumda. Hastanede hasta bakıcı jilet yaptı genital bölgeye. Çok utandım açıkçası. Yapmasa olmaz mıydı bilmiyorum tüylü kalsa ne olurdu?
Şimdi de ne yapacağımı bilmiyorum 38 hafta olucam hala bisey yapmadım belki yarın agdaya giderim. Hep jilet yapiyordum normalde birkaç ay önce ilk kez agda yaptırdım çünkü cildim çok hassas ve hemen kıpkırmızı oluyor bu yüzden şekerli agda yaptırdım ama bu kez mecburen sır agda yaptıracağım ya da doktoruma soracağım sorun olmaz derse hiç dokunmayabilirim çok gür değil zaten. Her şey acı verici zaten bi de agda acısı ile uğraşamam açıkçası 😅 oradaki tüyler oranın ph dengesini koruyor çok da kurcalamak iyi değil hamilelikte bence.
Bacaklarımı falan da jilet yapicam 😁