nezrin_qurbanova17 6 haftalik hamileyim Regl sancisi Gibi sancilarim oluyo gunde iki defa falan nirmal mi? Endişelenmelimiyim?
teletabi nezrin_qurbanova17 normal canım ilk aylarda oluyor böyle ağrılar. 17+4 üm hala bazen ağrım oluyor. Rahim genişlediği için oluyor ileriki haftalarda. İlk haftalarda da yerleşmeden kaynaklı ağrılar normal karşılanıyor