Edaasya12 Acilll cevap anneler 🌺🌸🌺🌸anneler ben 10 haftalık hamileym Covit oldum 5.günüm doktorum aradı telde coraspin 100 mg aldır kullan gunde bi tane dediğimi tahlil falan yapılmadan kullanmak nasıl olur ohtılasma yoksa da düşüpe sebep olur diyorlar benm gibi Covit olup tahlıl yapılmadan kullanan var mı ???
sarptunamiz Edaasya12 Benim de 5. gün Doktorum 28+4 haftalık olduğum için oksapar 0.4 flakon koldan iğne verdi. İnşallah şifa bekleyen herkes bir an önce atlatır 🌼
elisss_61 Edaasya12 Pıhtılaşma değeri o kadar yükseliyor ki canım covidde bence de kullan asıl o yükselirse düşüşe sebep olur Allah korusun 100 mg bişe değil zaten zararı olmaz
elisss_61 Edaasya12 Benim ilk bakılan değerim 686 idi, 10 gün kan sulanırıcı iğne yapmama rağmen 1680 e yükseldi şimdi tekrar kan sılandırıcı iğne yapıyorum
Nisan4523 Edaasya12 kan sulandırıcıyı covid dışında da normal zamanda da veriyor zaten doktorlar. Ben kullanıyorum mesela 2 aydır. Kan pıhtılaşmam yok. Bebeğe giden kan akışının daha iyi ve hızlı olması için de veriyor doktorlar. Yani düşük tehlikesi yok. Rahat ol. Kovid kanı pıhtılaştıran bi hastalık. Bence kesinlikle kullanmalısın. Bebeğe kan akışı yavaşlar pıhtı durumunda.
Edaasya12 sarptunamiz ben tahlıl falan vermeye gidemedim karantına da olunca …size tahlıl yapıp mı verdi yoksa hiç kan testi falan yapmadan mı verdi iğneyi ? Size de gecmıs olsun buarada 🌸
Edaasya12 elisss_61 sizn öksürük falan var mıydı bende sadece burun akıntısı hapsrık oldu eklem kas agrısı bitıyorgibi 7.günüm ama iyiyim içeyim mi yani ?
Bubbles Ben covid olmadım ama kan pıhtılaşma sorunum olmamasına rağmen birkaç ay ecopirin kan sulandırıcı kullandım, daha yeni bıraktım. Yani kan sulandırıcı bebeğe zarar vermez korkma 🌸 Doktor çeşitli ağrılarım için vermişti bu arada.
kcnr Nisan4523 acaba aşı da kanı koyulaştırır mı bende zaten pıhtılaşma var en başından beri kullanıyorum iki doktora gidiyorum biri ol dedi biride kararı sen ver dedi çok kararsızım
Snyrs Edaasya12 covit pıhtılaşmaya sebep olduğu için doktorun riske atmamak için başlatmıştır bunun için tahlile gerek yok 100 mg lık zaten onlar
elisss_61 Edaasya12 Öksürük hafifti bende de eklem ağrıları daha yoğundu ama hamilelik zaten pıhtılaşma meyili artırıyor madem doktorunuzda söyledi bence kullanın kesinlikle.
bebegimizibekliyoruz1 Edaasya12 benim bebeğimde 12.haftada direnç çıktı damarda 12.haftadan beri coraspin kullanıyorum 28.haftada covit oldum oksapar iğneye de başladık doğuma kadar kullanicam hem aspirin hem iğne kullanıyorum günlük olarak ihmal etmeyin
Edaasya12 bebegimizibekliyoruz1 onu nasıl anladılar dirençli die en aZından 10 gün sonra karantina bitince diyeyim kadın doğumcu bana da baksın
bebegimizibekliyoruz1 Edaasya12 ikili taramada belli oluyor damarlara ense kalınlığı falan bakıyorlar çünkü ikili tarama zamanı gelince baktırırsın
Nisan4523 kcnr aşının kanı pıhtılaştırdığına dair hiç bi şey duymadım. Ben 16.haftamdan sonra iki doz biontechimi de oldum. Şu an 24. haftayı geçtik. Bi sorun da yaşamadım. Ama yine de tedirgin oluyorsanız aşınızı olun ve kan sulandırıcı kullanın. Bi zararı yok
Bebegim4 kcnr hiç bir sıkıntı yaşamadım aslında ama 2. Dozdan korkuyorum pıhtı yapar mevzusuna 29 da ilk dozumu oldum canım tam 1 ay oldu 30. Günüm bugün bebeğin gelişimi vs herşeyi normal çok şükür
Yusufhalime Edaasya12 bunu bende merak ediyorum eşim çarşamba günü pozitif çıktı bende de 20 gündür burun tıkanıklığı grip var coraspirin alsam mı almasam mı bilmiyorum hep ikilemdeyim ne yapsam bilmiyorum almamakla yanlış mı yapıyorum acaba test vermedim 22 gün önce ilk gribim başladığımda negatiftim ama eşim pozitif çıktıktan sonra test yapmadım ne yapsam bilmiyorum 30+3 haftaligim