Nejlasahin Güzel anneler ben 6 haftalık gebeyim Doktor geçen pazartesi keseye baktı dediki ikizlerw hamilesin dedi iki kese göründü MAŞALLAH 🧿 ve benim kasıkta ağrım çok normalmi sizce
Zeynepyazicicelik Nejlasahin canım çok çok normal bende de ilk üç ay sancı çoktu hatta doktorum bana progestan verdi günde üç defa kullandım. Sormadıysan bir doktoruna danış 🙏🏻
Bubbles Benimki ikiz değil ama hamileliğimin ilk 3 ayı regl sancısına benzeyen ağrılarla geçti, risk falan da yoktu. Normalmiş yani korkma canım 🌸