İyi akşamlar kızlar gribim geçmiyor yaklaşık 4 5 gün oldu ve her geçen gün daha kötü oluyorum. Bugünden beri kulağımda nabız atışı var aşırı terlemem vs. 36 haftalık hamileyim az önce ayakta dururken vajinamda sanki bişey koptu yattım ara ara bıçak saplanması var. Bunlar için acile gitsem işlem yaparlar mı daha önce giden bilgis olan var mı? Son haftalarda bebeğe bulaşır dediler bana ama acilde müdahale edilmiycekse boşuna da gitmek istemiyorum pek yapılcak bişey de yok gibi.