Merhaba, hanımlar 9 haftalık hamileyim ilk kontrolüme 6. haftada gittim esenlerdeki güney Hastanesi’ne ve doktordan hiç memnun kalmadım. Belki bilenleriniz vardır ismi Songül Kaloğlu sadece ultrasonda baktı ve hiç bişey demedi 110₺ muayene ücreti vermeme rağmen soru bile soramadım kışkışladı resmen. Toparlanıp sedyeden kalkana kadar ikinci hastayı içeri almıştı bile ve bu yüzden bir daha gitmeyeceğim. Güngörende oturuyorum ve buraya taşınalı 4 ay oldu ne nerede çok bilmiyorum. Bu civarda önerebileceğiniz hastane veya doktor var mı? Lütfen cevapsız bırakmayın.❤️