37 haftalık olduk. Bende doğum seklimi planlıyorum ama bebeğime bıraktım. Nasıl gelmek isterse kararına saygı duyucam😊 sağlıklı olsun da ben herseye razıyım ve hazırım.
Not:Birseyi cok istersek olmazmış ya acıkcası birseyin üstübe cok gitmiyorum olmaz diye😂😂