ressamistanne ben 12. Haftaya kadar kusmalar,bulantilar , yataktan çıkamadım inşallah geçti gitti bir daha geri gelmez😊😊 valla hamillelik çok stresli bir şey Allah sabır versin ..Evt kanama durumu da zor herkesin ayrı ayrı sorunu oluyo maalesef sağlıkla gelsinler inşallah ben canım ne isterse yiyorum pizza Hamburger cips 😊 ama şimdi iştahım Yok