O sarı akıntının bir çözümünü bende bulamadım doktorlarda 🤣🤣 idrarda enfeksiyon gözüküyor kültür yapıyoruz üreme yok akıntı geciyor 2 gün yok 2 gün sonra yine geliyor idrar temiz geliyor 5 gün yok sonra yine 1 gün oluyor ertesi gün doktora söylüyeyiö diyorum yok kasıntı yok yanma yok ama sarı akıntı 12. Haftaya girdim baştan beri sagolsun hafta bir iki eşlik ediyor bebeğimde gayet saglıklı gözüküyor onda da sorun yok geçmiş olsun sizede yani kaşıntı kötü koku idrarda yanma felan eşlik etmiyorsa çokta telaş yapmamak lazımmış ama annelik ;)