gulsah_2013 Kızlar hazırlıklar nasıl gidiyordoğum tarihi az çok belli ❓bebişlere neler aldınız❓kendinize neler aldınız❓
373437 gulsah_2013 yarın 28 oluyoruz inşallah 🙏 hazırlıklarımı bitirdim ben ufak tefek eksikler kaldı onları da bilmiyorum alayım mı kararsızım pişik kremi pudrası falan 🙈🙈
gulsah_2013 373437 ben de iki tane hametan krem aldım e bebekten pişik kremi veya macır kremleri var mavi kutuda onu almayı planlıyorum şampuan falan da aldım