Kosmosss Arkadaşlar Gölcük devlette kontrole giden veya Doğum yapan var mı memnun musunuz ? özellikle Doğum nasıl muameleleri nasıl Doğumdan sonra oda durumu vs 🙏
Sema99 Kosmosss ben devlet hastanesine yaptım ben çok memnun kaldım sıkıntı yaşamadım hiç çok şükür üç tane Doğum yaptım devlette odaları iki kişilik oluyor diğer devlet hastanesinde nasıl bilmiyorum
Kosmosss Kimse yok muu😔 gölcüğü geçtim yoğun hastası olan devlet hastanelerinde Doğum yapan arkadaşlar Bilgi verebilir misinizzz