ebrar6036 Kızlar yarın gitsem doktor varmı dır kadın doğum ikitelli batıbahat a gitmek istiyorum acaba doktor varmı dır?
Selin12- ebrar6036 telefon ile bir arayıp sorun özel olduğu için genelde arayolar ama her doktor gelmek istemiyor
Poyrazin_annesi Normalde olmuyor ama bazı hastanelerde nöbetcı doktor oluyor hastaneyı arayıp ogrenebılırsnz
Aag06 Her ozelde olmuyor herhangi bir ozeli arayip bilgi alabilirsin ama hangi hastanede nobetci varsa orayi soyluyorlar ucret birzz yuksek oluypr ben gece 3te gitmistim ultrasonla bakti biseyi yok bebeginn iyi dedi 930 lirayi aldi mis gibi 😂
Aag06 ebrar6036 uyuzlar iste gecende bebegi acile goturdum pediatriye gece cumartesi 610 lira aldi ben anlamam dermatolojiye gotur bebegi dedi sadece bu lafina para verdim resmen tuzak yaa bu hastaneler yani haksiz yere aliyorlarsa eger haram olsun cidden ne deyim
ebrar6036 Aag06 kız zaten emin ol haramdır o para o paralarla neler yapılır kaç insanın ihtiyacı görülür ama böyle boş boş gidiyor hani bide insanın derdine çare olsalar neyse ama oda yok