Gzmhsyn Şubatta doğum yapicam herşeyi 0.3 ay alıyorum sizce büyük almalı mıyım yoksa büyüdükçe mi alayim kararsizim birde neler aldınız kullanılacak
Merve_KOPUK Gzmhsyn 0-3 cok alma canm col cabuk büyüyolar çünkü 1 kere ancak giyiyolar sonra benimde subat basinda dogumum zıbına agirlik verdm daha cok 3-5 tanede takim aldim digerleri 3-6 ay daha cok
deutschetraum Gzmhsyn bende şubatta doğum yapacağım kısmetse inşallah bende hep 0-3 ay aldım tüm kıyafetleri
Asiyes Gzmhsyn bende ocakta doğum yapacağım ama bende 0-3 ay alıyorum zıbınlar vs yoksa 0.6 mı almalıyım bilmiyorum tecrübeli anneler bi aydınlatsın bizi :)
Sapsikanne_ Gzmhsyn bence doğuma yakın alın birazını bebeğin kilosuna göre karar verirsiniz benim oğlum 2800 doğdu 38.haftada yenidoğanları 2 aya yakın giydi.bi de telaş yapmayın şimdi her şey elimizin altında elbet doğumdan sonra da alınır
deutschetraum Merve_KOPUK merhaba bende şubatta doğum yapacagım herseeyi 0-3 aldım 0-6 mı almalıyım birazda
Ouzc Merve_KOPUK 1 kere de giymiyorlardir ya korkutmayin beni 😃 bir de benimki kışın doğacak yıkayıp kurutmak çok zor olur diye daha çok 0 3 ay aldım.
EsengulC deutschetraum 0 3 ay bir ay anca giyiliyor 3 6 ay almanız daha iyi olur benim oğluma bir kere giydirip bi daha giydiremediğim büyük olsun biraz önemli değil
Ouzc deutschetraum bence siz kışlık olarak 3 6 ayı çok fazla almayın zaten 3aylik olduğunda mayıs gelmiş olacak yavaştan yazlıklara geçilmeye başlanır. Tabi bebeğiniz çok iri bi bebek değilse.
Gzmhsyn Asiyes Aynen 06 ay alsam yaz gelir kışlık var şuan yaz için olmaz ne yapsam bilmiyorum en güzeli büyüdükçe almak galiba
Gulsah41 Yenidoğan üç takım alıp çoğunluğu 0 3 ay almak daha mantıklı.ben 0 3 ay 3 6 au 6 12 şeklinde aldım çünkü herşey çok pahalılasiyor indirim de gördükçe alın derim ben 1 yas bile kıyafet aldım illa ki giyer yani