Anne74 Kahverengi kanamam oldu bebegim sağlıklı kalp atışını gördüm fakat aklımda hep deli sorular. Kesenin deformasyonu ona zarar verir mi? Ne gibi sıkıntılara yol açabilir?
Zhrafath Anne74 aynı şey bana da söylendi hatta ben parça şeklinde kanama yaşadım sonra dr progestron verdi günde iki defa fitil olarak kullandım 3 ay şükür bir sorun olmadı canım dinlenmen gerekiyo agır iş yapmamaman gerekiyo
birkizbirerkekannesi Anne74 Kese kanaması 8 haftalikken bende de olmuştu. Doktorum wc’ye kalkmak dışında herşey yasak. Yatacaksın sen hareket ettikçe kanama buyur ve bebegin düşer demisti. O sırada ablam yoğun bakimdaydi vefat etti zaten sonrasında 🥺 ailem eşim cenazeye gitmeme izin vermedi. Yattım 1 hafta, progestan kullandım geçti kanama. Doğuma 20 gün kaldı Allah’in izniyle 🤲 (planlı sezeryan)
Semanurelkun Benim 7-8. Haftalarda kesenin etrafında kanama görmüştü doktorum, önemli bi şey mi dedim hayır dedi olabilirmiş, o hafta kahverengi akıntım oldu sanırım attım onu anlamadım sonraki hafta gittiğimde kanama gitmişti :)
Semanurelkun Anne74 Sordum önemli bi şey mi diye hayır olabilir çok normal dedi, bir sonraki hafta geçmişti zaten