Arkadaşlar çok kötü durumdayım ne yerdeyim ne gökte. 24 haftalık gebeliğimde bebeğin beyninde sıvı toplanması çıktı. Fetal mra girdim başka bir anomali yokmuş. Ama sıvı tam 10 mm yani sınırda. Takip edilicekmiş yükselmesi tehlikeliymiş gebeliği sonlandırmaya kadar gidiyor yani. Böyle bir durum yaşayıp bebeği sağlıklı doğanlar var mı?