Boncugummmm Bnm karnım ve rahimim oldgu kısım ya bi tuaf acı agrı desem deıl dokununca degişk bi durum var dokunamıyorum kasılma gbi de oluyor arada enfeksyonum var dı o yuzden mi acba
Ranasamet Boncugummmm ben 16+1 oldum ama bi kac gundur benim karnim agriyor midem agriyor sancim var felan filan. Rahim buyudugu icin olurmus boyle seyler
Merve_KOPUK Boncugummmm rahim büyüyüp bebege yer acmak icin yavas yavas yukari dogru konumlaniyo o yüzden kucuk agrilar olabilir ama günlük hayatinizi etkileyen bisy degil demisti doktorum icin rahat olsun ama yinede kontrolunde doktoruna sor canm istersen 😊
ftmtly Boncugummmm benmde 16 haftalık agrım vardı kasıklarda dr gittiğimde bebeğin aşagıya indi dedi doktorum hep yatacaksın dedi dikkat et
nargiz23 Bende 15+5teyim. Azerbaycanda yaşıyorum. Bizde öyle ağrılar oluyorsa “tonus” denilen bir şey var. Onun olduğu deniliyor. Sizdede tonusdur.
Boncugummmm Merve_KOPUK inşllah dedgnz gbidir canım cok saolasın gttgimde sorucam bnde birde seklaj var hangisinden dolayı bılemıyorum uzun süreli sürmedginden biraz bekledim aslında kontrolüme kadar
Boncugummmm ftmtly öyle mi😥çok gecmiş olsun dıkkat et canım. salı kontrolüm var baklm bna ne diycek😪bnde aşagıda hissedyorum sanki birde seklajım var ne sebep bılemedım canım hayrlı sonuclar alırım inşllah
Merve_KOPUK Boncugummmm ozaman kontrolunu yapan doktorun bilgi vermesi daha önemli canm burda ben deneyimimi soyledm ama sende ekstra bi durum varsa etkilemek istemem cok gecmis olsn 😘
ftmtly Boncugummmm inşallah benm gibi değilsindir sürekli yatmak çok zor. Bakılık hale geliyor insan zor ya