EsraBu Arkadaşlar 36+3 haftalık olduk bugün bebeğim baş aşagı şuan yürüyemiyorum rahmim çok ağrıyo ama sadece yürürken ağrıyo oturunca yatınca bişeyim yok bide çok akıntım olması başladı beyaz ve sulu son aylarda normal mi
Smy1 EsraBu 37+1 deyim aynı belirtiler bende de oluyor doğum yaklaşıyor demekmiş doktorum öyle dedi. Rahim kendini doğuma hazırlıyormuş
Burcu98 EsraBu ben 37+3 üm bende de yürüyünce ağrı oluyordu hatta otururken falanda bebek büyüdüğü için baskıdan dedi doktor akıntıda normal ama kötü kokulu ve yeşil kahve sarıysa doktora git enfeksiyon veya mantardır. Kanlıysa nişandır ama pembemsi kanmış nişan.
Dilara0638 EsraBu bende 36+2 yim aynı ağrılar bendede oluyordu bugün muayene oldum 1 parmak açıklığım varmış doğum yakın olabilirmiş 🤷♀️
EsraBu Burcu98 koku falan yok sadece beyaz ama hiç yürüyemiyorum doktorum hergün yarım saat yürü dedi eşimle yürüyüşe çıkıyoruz adım atamıyorum geri eve geliyoruz çok kötü hissediyorum kendimi
Smy1 EsraBu bide bende bebek çıkacak gibi oluyor yürürken elimle tutuyorum sanki çıksa engel olabilecekmişim gibi😂
Burcu98 EsraBu 3 5 adım bile atamıyosan doktora git. Bende kansızlık var hemen yorulan biriyim bende yürüyorum ama bir süre sonra hem yoruluyorum hemde ağrım oluyo dinlenince geçiyor