tugbaa_g 27+4 olarak hazırlıklarım tam gaz devam ediyor sizin eksikleriniz neler tabiii eksik hiç bitmez ama 😊
Hilal-95 tugbaa_g bitti kız bitince de kendımı eksik hissediyorum 🤣 yani şuanlık bsy kalmadı ama doğumdan snra allah izin verirse devamke🤣
Handan_65 tugbaa_g Ben ilk etapta yeni doğan aldim hep kılık kıyafet işi bitti ama Büyükler kaldi bebek arabası puset besik Bakim ürünleri bana ait hersey zaten sira Gelemdi her ay maaş günü biraz biraz alixaz şubata kadar bakalim
EylulAsyaa tugbaa_g her şeyim tam olsa bile kesin bir şey eksik çıkacak😂 benim 24. hafta daha düşünmek için zamanım var ama böyle dolaba bakınca da anlaşılmıyor bebeğin ihtiyacını bilemiyoruz
Havva-celik 32 haftadayım daha yeni başladım 😅😅😅 aldık ama daha yıkamadım haftaya hepsini bitirecem inşallah 😅😅
tugbaa_g EylulAsyaa ihtiyaçlar asıl bebek doğunca olacak diyor herkes ama şimdiden elimizden geleni alalım 😊