Arkadaşlar merhaba ben Diyarbakır’dan. 36 haftalık hamileyim bugün nst çektirdim kasılmalarım baya çıktı ama bebeğim çok yukarda ve makat gelişi dedi doktor böyle giderse sezeryan görünüyor dedi şimdi size sorum doktorum imdat Burhan özel memorial hastahanesinde daha önce giden sezeryan olan var mı dikişi falan kısacası el işçiliği nasıl ☺️aranızda memnun kalan var mı.