Deletedmom9823 kızlar ben şimdi saat 13.00 da covid aşırı olmuştum süt sağmıştm ondan önce bebeğe onu içirdim sonrasında emzirmedim şimdi 5 saat snra sütümü sağdım bu sütü bebeğe vermiyim dimi ??
Aslylmz Aşı olduktan sonra tam cocugada antikor geçiyor hertürlü zaten saat olarak süt vermek yada vermemek diye birşey yok siz aynı sekilde devam ediceksiniz cocugunuzda asıdan faydalanıcak.
Deletedmom9823 Aslylmz herhangi bi doktor mu dedi yada hemşire? Çünkü 3 saat emzirmeyin diyolar diye duydum
Ada_kacira Deletedmom9823 arkadaşım bebeği 10 günlükken aşı oldu emzirmeye devam etti canm doktor antikor bebeğe geçerse çok daha faydalı demiş şimdi tosun gibi 5 6 aylık oldu
Aslylmz Deletedmom9823 kuzenim bebeği 4 aylıkken oldu emzirin dedi doktoru. Dediğim gibi antikor açısındanda sağlıklı buluyor doktor